با حکم رسول جهانداری 

سرپرست معاونت ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری منصوب شد 



سرپرست معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندرعباس معرفی شد.
 
به گزارش صبح ساحل، از سوی رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی شهرداری بندرعباس، محمد رضا لطفی به عنوان سرپرست معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری بندرعباس شد و از خدمات امین شاهی تقدیر به عمل آمد. 
محمدرضا لطفی پور متولد بندرعباس و متولد یکم اردیبهشت ماه ۱۳۶۶ است‌.‌ وی حدود پنج سال  کاراته کار کرده است  که در این میان‌ مشغول فوتبال نیز بود. به خاطر علاقه خاصی که به فوتبال داشت در مسابقات بین مدارس نیز شرکت کرد  که سال دوم‌ دبیرستان به پیشنهاد چند نفر  از هم کلاسی ها خودش به یک تیم فوتبال معرفی شد و در تیم فجر تخت به هدایت اکبر راهویی توپ زد. بعد از این که اکبر راهویی به تیم یاران جوان (پایانه سابق) پیوست ایشان هم  به تیم یاران جوان پیوست و همان  سال آقای گل جوانان شد.  به عنوان یار کمکی برای مسابقات منطقه ای کشوری در تیم خواجه عطا به مربیگری  روز بازار و  شراعی بازی کرد و در یک مدتی هم  با تیم جوانان مخابرات زیر نظر مرحوم کامبیز رحیمی و ملیوار بازی کرد و مدت کوتاهی هم در تیم جوانان استقلال اهواز و بعد از آن به تیم  امید های تربیت با هدایت  عبدالله دل زنده نژاد و محسن قلاب زاده پیوست و  یک فصلی را در لیگ استان بازی کرد و با تیم تربیت  قهرمان شد و سهمیه لیگ دو امید های کشور را کسب کرد.  محمد رضا لطفی قهرمان لیگ‌ دو امیدها شد و به لیگ امید ها کشور راه یافت.  ایشان یک  فصل بعد به تیم‌ آلومینیوم نوین پیوست و  با چند نفر  از بازیکنان تربیت به عنوان بازیکنان زیر ۲۳ سال که سال اول  چرخنده سرمربی بود مقام دومی لیگ استان را کسب کرد و سال بعد  نوری زاده هدایت تیم را بر عهده گرفت  و با همان تیم‌قهرمان استان شدند و بعد راهی مسابقات لیگ‌ سه کشور شدیم که یک فصل خیلی خوب را سپری کردیم که همراه  با صعود به لیگ دو کشور  بود.
بعد از آن تیم به فولاد واگذار شد و محمد رضا لطفی از آلومینیوم نوین به شهرداری بندرعباس پیوست. 
اکثر بازیکنان  یک نیم‌ فصل دراختیار شهرداری بودند که در زمان حسن‌ حسین پور ، عبدالمجید دبیده و منصور رئیسی به فعالیت پرداختند . لطفی  با توجه به مصدومیت های پی در پی نیم فصل دوم‌ مجبور شد از تیم جدا شود و بعد از مدتی  به جبل بر شهرو پیوست و زیر نظر رضا نوری زاده سرمربی ، چندین سال در جبل بر با  محمود رئیسی عبدالرضا پورسبزعلی،  هاشم‌ احسانی  کارکرد و بعدها دو فصل هم در اختیار باشگاه اروند زیر نظر هاشم  احسانی به فعالیت پرداخت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها